Sunday, May 4, 2014

HOSTING FREE UNTUK ANDA

Hosting Percuma Assalamualaykum
Salam sejahtera pada anda..Terlebih dahulu saya ingin meluahkan rasa berterima kasih sebab sudi berkunjung ke blog saya yang tidak seberapa dan sunyi ini..
Saya baru dalam dunia blog ini,jadi harap anda faham lah kan jika susunan ayat atau karangan ayat saya tidak berapa ini..



wokey..berkenaan dengan tajuk diatas
 sebenarnya saya agak pasti ramai yang dah tau kegunaan hosting ni kan..?.
jadi saya agak tidak perlu la saya menerangkan lagi dengan terperinci apa benda hosting ni..
or mybe next time la saya post detail tentang hosting kan..?
Hosting yang memberi perkhidmatan percuma pada pelanggannya ini sebenarnya salah sebuah laman hosting yang agak besar juga.,
Pasti anda pernah dengar tentang HOSTINGER kan..?.
 Hosting ini diterajui atas nama malaysia,jadi saya agak tidak salah kan kita menyokong kerja anak tempatan kita..

Anda boleh klik sini untuk pendaftaran Hostinger Malaysia

Hosting Percuma
 Hosting ini memberi storan sebanyak 2GB
Memberi data trafik sebanyak 1GB
Dengan layanan PHP dan MySQL
Dan yang bestnya anda tidak akan diganggu dengan iklan seperti laman hosting lain lakukan,.

sudi sudikan la testing hosting ni k..

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home