Sunday, June 22, 2014

Script Social Network Jcow v9.2 Lite version

Assalamu'alaykum..
Agak lama sangat saya update new post kat blog ni..faham2 la sibuk dengan dunia reality..ehekz..

Post kali ni saya cuma nak share script social network jcow v9.2 lite,

Bagi sesiapa yang ingin mencuba untuk membuat laman sosial sendiri boleh lah guna script ni untuk pembelajaran..
Hosting yang saya sarankan untuk buat projek ni sila pakai HOSTINGER.MY..

Hosting Percuma

File Script Social network jcow v9.2 ini boleh download kat KAT SINI jcow v9.2 lite 

 Sila lihat previewnya kat gambar ni..

Tampilannya anda boleh ubah ikot cita rasa anda dan terpulang pada kebolehan anda mengeditnya..
Insyallah,jika panjang ada masa lagi saya akan beri sedikit tutorial mengedit tampilan nya mengikut kemampuan saya..
 Sekian la dulu postingan saya kali ini..
jika berminat sila download filenya kat sini..
TEKAN SINI UNTUK DOWNLOAD JCOW V9.2

Semoga bermanfaat..

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home